PEP-3-PL
Profil Psychoedukacyjny E. Schoplera służy do diagnozowania i oceny poziomu umiejętności dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju. Pozwala ocenić poziom umiejętności w 7 sferach i ocenić zachowanie. Przeznaczony dla dzieci w wieku od 6 miesiąca do 12 roku życia.
Konsultacja małego dziecka + M-CHAT-R
Narzędzie przesiewowe określające ryzyko występowania zaburzeń ze spektrum autyzmu. Przeznaczone do obserwacji dzieci w wieku 16-30 miesięcy.
Czas trwania: 60-90 minut
VB – MAPP
Program do oceny kamieni milowych z zakresu umiejętności językowych i społecznych dzieci ze spektrum autyzmu oraz innymi zaburzeniami rozwojowymi. Diagnoza umiejętności VB – MAPP umożliwia stworzenie indywidualnego programu terapeutycznego dostosowanego do możliwości dziecka.
Czas trwania: 3 spotkania 60-90 minut
Diagnoza pedagogiczna
Szczegółowa i wnikliwa analiza dokumentów dziecka, wywiad z rodzicem, obserwacja zachowań i umiejętności dziecka w sytuacjach zadaniowych i społecznych. Wykonanie profilu osiągnięć dziecka zobrazuje tempo i dynamikę rozwoju dziecka.
Czas trwania: 60-90 minut
Badanie dojrzałości szkolnej
Badanie dojrzałości szkolnej ma na celu sprawdzenie umiejętności dzieci 5, 6 letnich, określenie poziomu gotowości do podjęcia edukacji szkolnej. Rodzice otrzymują informacje o mocnych stronach funkcjonowania dziecka oraz możliwych deficytach.
Czas trwania: 2x55 minut
Konsultacja pedagogiczna
Zanim podejmiemy terapię wskazana jest konsultacja z rodzicami i dzieckiem w celu określenia umiejętności rozwojowych dziecka oraz oczekiwań rodzica, co ułatwi stworzenie programu terapeutycznego do dalszej pracy.
Konsultacje mogą również dotyczyć tematów zgłoszonych przez rodzica.
Czas trwania: 60 minut (ilość spotkań ustalana jest indywidualnie)